Mamma för första gången

En man, en son, en katt och så lilla jag <3

Underbart

Publicerad 2013-09-14 20:44:09 i Allmänt,

Jag delar mitt liv med världens mest underbaraste man! Han åker hem från BB varje natt för att sova ut hemma, ta hand om katt och småfixar lite hemma. 

Han kommer tillbaka varje dag och tar hand om mig och Loke helt underbart bra. Idag så fick jag ta en tupplur på nästan 2 timmar för att kunna vila ut medan han vakade över mig och en nyammad liten Loke. Den tuppluren var helt gudomlig och jag mår mycket bättre efter den. Sen var det också grymt skönt att borsta tänderna. En könslovåg av fräsch for över mig och jag piggnande verkligen till. Att så lite kan göra så mycket är underbart precis som att en sån liten varelse som ligger bredvid mig och sover är liks underbar om inte underbarare <3

Det jag från början ville säga men tappade tråden på är att min Kenny är verkligen helt underbar och är ett sån stöd <3 


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Jag är Elin, 23år. Bor norr om Stockholm med min sambo och vår sån som blir 2 i september. Här kan ni läsa lite om vår vardag och hur den ser ut, små tips om olika saker.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela