Mamma för första gången

En man, en son, en katt och så lilla jag <3

Ute i väldigt god tid

Publicerad 2013-09-03 15:43:49 i Allmänt,

Jag vet att det är september nu men det är lika bra att vara ute i god tid. Julen närmar sig. Och jag har en stor familj och då blir det lätt många julklappar. Fast julen handlar inte om paket för mig (även om jag älskar paket), jul för mig är 24 dagar lång och börjar 1 december.

Det är julkalender på tv, bakandet, dofter av nejlika och saffran, ljus och lampor, lucia, advent och snö. Så jag har börjat kolla efter julklappar till andra och har hittills hittat en som ligger inslagen och klar i garderoben. Lika bra att vara ute nu och fynda då lillkillen kommer kräva en del uppmärksamhet och tid framöver.

Älskar min tigermage <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Jag är Elin, 23år. Bor norr om Stockholm med min sambo och vår sån som blir 2 i september. Här kan ni läsa lite om vår vardag och hur den ser ut, små tips om olika saker.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela