Mamma för första gången

En man, en son, en katt och så lilla jag <3

V.39

Publicerad 2013-09-05 12:54:24 i Allmänt,

Idag går jag in i vecka 39 vilket betyder att det verkligen inte är långt kvar nu. Har en tid för kejsarsnitt inom en snar framtid men jag är lite nervös om han beslutar att komma tidigare. Vad gör jag då liksom. Antar att det blir akut kejsarsnitt men ändå. Håller i alla fall koll på när jag senast åt något utifall att. Vet att det måste gå 6 timmar med tanke på bedövningen man får av narkosläkaren. Creepy...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Jag är Elin, 23år. Bor norr om Stockholm med min sambo och vår sån som blir 2 i september. Här kan ni läsa lite om vår vardag och hur den ser ut, små tips om olika saker.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela