Mamma för första gången

En man, en son, en katt och så lilla jag <3

Hej hopp

Publicerad 2014-04-08 07:02:31 i Allmänt,

Loke har börjat med att vakna flera gånger per natt. Får han sin napp är han hur nöjd som helst och somnar om men det är lite jobbigt att gå upp 3-4 gånger per natt. 

Inatt blev det 3 gånger. Vid 23,01 och vid 04 för att sedan vakna för dagen vid kvart i 6. Men vi somnade om på soffan till 7 :)


Kenny slutar tidigt idag vilket är trevligt. Jag och Loke ska till öppna förskolan och busa och sen kanske vi åker in för att möta honom :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Jag är Elin, 23år. Bor norr om Stockholm med min sambo och vår sån som blir 2 i september. Här kan ni läsa lite om vår vardag och hur den ser ut, små tips om olika saker.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela