Mamma för första gången

En man, en son, en katt och så lilla jag <3

Herr snickare

Publicerad 2014-04-14 21:16:54 i Allmänt,

Imorgon bitti kommer en snickare hem till oss och ska återställa köket till original. Så den fina öppningen (som inte är så bra gjord) ryker. Det är okej då det är för det bästa att köket återställs. Att det blir omtapetserat i kök och vardagsrum är inte fel det heller :)

Medan de är här på förmiddagen så ska Loke och jag till öppna förskolan :) arbetet skulle ta 2 dagar trodde snickaren själv men vi får se, man vet inte vad som dyker upp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Jag är Elin, 23år. Bor norr om Stockholm med min sambo och vår sån som blir 2 i september. Här kan ni läsa lite om vår vardag och hur den ser ut, små tips om olika saker.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela