Mamma för första gången

En man, en son, en katt och så lilla jag <3

Present

Publicerad 2014-04-17 20:54:34 i Allmänt,

Idag kom en hare förbi (eller min pappa) och med sig hade han ett paket från en annan hare (min mamma). 

Ja jag är vuxen, har flyttat hemifrån och har barn men nu är det så att jag älskar att hålla på traditioner, de jag tycker om i alla fall. En av dessa traditioner är påskägg. Jag ska få ett ägg. Har köpt ett till mig själv iår och Kenny men jag ska fortfarande få ett. Mamma sa i början på året att det inte skulle ske iår, jag fick acceptera det.

Men som den överraskande mamma hon är så fick jag ägg iår. Wohoo! 

Jag älskar överaskningar och är otroligt nyfiken när jag inte får veta allt :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Jag är Elin, 23år. Bor norr om Stockholm med min sambo och vår sån som blir 2 i september. Här kan ni läsa lite om vår vardag och hur den ser ut, små tips om olika saker.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela