Mamma för första gången

En man, en son, en katt och så lilla jag <3

Äntligen ur bilen

Publicerad 2014-08-07 15:31:59 i Allmänt,

Morgonen började med en stilla promenad runt campingen med Loke. Mamma och Kenny städade så vi kunde checka ut :)


Bilresan hem var jag gnälligast men jag hade fått väldigt lite sömn och inte tillräckligt med mat i mig.
Vi stannade till vid ett glasmuseum i Boda och jag stannade kvar i bilen, vilket var en bra idé. Loke hade fått mammas och Kennys entréklistermärken i pannan.



Nu är vi äntligen på ön igen och tar det väldigt lungt. Loke leker i sandlådan och är väldens gladaste kille just nu 


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Jag är Elin, 23år. Bor norr om Stockholm med min sambo och vår sån som blir 2 i september. Här kan ni läsa lite om vår vardag och hur den ser ut, små tips om olika saker.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela