Mamma för första gången

En man, en son, en katt och så lilla jag <3

Imorgon och idag

Publicerad 2014-08-01 20:33:57 i Allmänt,

Det mesta är packat och det sista packas ner imorgon bitti. Jag har hunnit duscha och fixat en hårinpackning :)

Imorgon borde vi vara i Kalmar runt 14 och vi får se om jag hinner träffa min syster lite i Kalmar. 
På tal om systrar så sprang vi på Kennys storasyster idag. Blev en spontan stund på öob tack vare det vilket var trevligt :) 

Loke sover tungt i sin säng och jag tar det lungt på soffan. Kenny sitter lite vid sin dator och är så nöjd över sin semester :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Jag är Elin, 23år. Bor norr om Stockholm med min sambo och vår sån som blir 2 i september. Här kan ni läsa lite om vår vardag och hur den ser ut, små tips om olika saker.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela