Mamma för första gången

En man, en son, en katt och så lilla jag <3

Lite bättre, lite tröttare

Publicerad 2014-08-22 11:09:29 i Allmänt,

Inatt har jag gått upp varannan timme då Loke sovit oroligt. Så det är en trött mamma idag. Tur att Kenny har semester och kunde ta frukosten, i gengäld tog jag Loke till öppna förskolan så han fick några timmar att göra vad han vill. 

Så nu är Loke helt slut och ska sova lite (bästa stunden att passa på att blogga).


Utanför dagis i väntan på kompisarna som skulle med till öppna förskolan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Jag är Elin, 23år. Bor norr om Stockholm med min sambo och vår sån som blir 2 i september. Här kan ni läsa lite om vår vardag och hur den ser ut, små tips om olika saker.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela