Mamma för första gången

En man, en son, en katt och så lilla jag <3

Passar på

Publicerad 2014-08-17 11:33:01 i Allmänt,

Imorse så passade jag på pch fixade barnvakt från det att Loke vakande. Mamma gick upp och tog Loke så jag och Kenny fick sova lite längre. Tack mamma!

Så nu är det två pigga föräldrar som har busat med Loke. Han är dessvärre övermodig och slår sig ofta viöket har lett till en hel del blåmärken, särskilt i pannan. 


Just nu sover Loke så jag tänker passa på att spela lite Nintendo :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Jag är Elin, 23år. Bor norr om Stockholm med min sambo och vår sån som blir 2 i september. Här kan ni läsa lite om vår vardag och hur den ser ut, små tips om olika saker.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela