Mamma för första gången

En man, en son, en katt och så lilla jag <3

Present :)

Publicerad 2014-08-07 21:35:23 i Allmänt,

Kenny köpte en present på glasmuseumet till mig, till oss <3

Ett riktigt fint glasägg samt en liten lampa som gör att ägget lyser upp och är helt fantastiskt vacker.

Kenny visade en bild på sin telefon av ägget i bilen och där såg det skitfult ut. Så jag satt resten av resan (den del jag var vaken vill säga) och oroade mig för att han köpt något fult och hur han skulle reagera när jag inte gillade hans present. Nu gillar jag ju presenten men jag var rädd att om jag inte hade gjort det så skulle Kenny blivit så ledsen, så besviken och han skulle aldrig vilja köpa något till mig igen. Inte ens till min födelsedag :(

Men jag har många konstiga tankar när jag är trött och hungrig :)

Här är bilder på ägget med och utan lampan :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Jag är Elin, 23år. Bor norr om Stockholm med min sambo och vår sån som blir 2 i september. Här kan ni läsa lite om vår vardag och hur den ser ut, små tips om olika saker.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela