Mamma för första gången

En man, en son, en katt och så lilla jag <3

Ugh 2

Publicerad 2014-08-26 06:20:20 i Allmänt,

Natten blev hyfsad. Loke vaknade en gång i timmen från 4 och jag sov på soffan från 3. Dels för att Loke hade vaknat lite innan men också för att kennys förkylning gör att hn knte bara sover tungt, han snarkar tungt också.
Så jag har lite ont i ryggen denna morgon.

Loke verkar frisk och glad vilket är skönt. Vid 7 har jag tvättstugan så vi leker lite i hans rum tills dess. Idag är det Kennys tur att få sova lite längre och han ser ut att sov gott :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Jag är Elin, 23år. Bor norr om Stockholm med min sambo och vår sån som blir 2 i september. Här kan ni läsa lite om vår vardag och hur den ser ut, små tips om olika saker.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela