Mamma för första gången

En man, en son, en katt och så lilla jag <3

Underbar morgon

Publicerad 2014-08-24 08:49:20 i Allmänt,

Vissa dagar är mer perfekta än andra. Idag fick jag sova lite extra för jag har migrän och sedan väcktes jag av att Kenny gjort pannkaksfrukost. Han får mig verkligen att känna mig som en prinsessa.



Loke är friskare idag. Ingen feber men fortfarande snuvig och hostig. Han fick en boll av sin farmor igår. Det är en taggig boll som blinkar i olika färger när man slänger den på golvet.



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Jag är Elin, 23år. Bor norr om Stockholm med min sambo och vår sån som blir 2 i september. Här kan ni läsa lite om vår vardag och hur den ser ut, små tips om olika saker.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela