Mamma för första gången

En man, en son, en katt och så lilla jag <3

Hemma

Publicerad 2014-12-19 22:15:02 i Allmänt,

Världens lyx och lycka när en kollega erbjuder sig att skjutsa hem mig och en tjej till :) han bor i jakan och det gör även hon så vi gjorde ett stopp i Barkarby så jag kunde hoppa av :)

Så härligt och det gjorde min kväll, så skönt att vara hemma tidigare och inte stå på en kall perrong och vänta. 


Imorgon blir det långpass men det är härliga kollegor som arbetar vilket gör det till en rolig dag :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Jag är Elin, 23år. Bor norr om Stockholm med min sambo och vår sån som blir 2 i september. Här kan ni läsa lite om vår vardag och hur den ser ut, små tips om olika saker.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela