Mamma för första gången

En man, en son, en katt och så lilla jag <3

Liten gran

Publicerad 2014-12-07 17:25:16 i Allmänt,

Istället för att ha en stor julgran iår så har vi valt att ha en liten pyttig liten gran. Dela pga att katten gärna är på granen och dels för att Loke är rörlig men inte riktigt kan förstå ett nej. Så för att undvika irritation och skador så har vi valt en liten gran. Jag var inte positiv till det hela då jag gillar den stora granen med massa pynt, men den lilla blir bäst i längden. Kenny förstod varför jag blev ledsen och låter mig sätta upp granen redan ikväll :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Jag är Elin, 23år. Bor norr om Stockholm med min sambo och vår sån som blir 2 i september. Här kan ni läsa lite om vår vardag och hur den ser ut, små tips om olika saker.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela