Mamma för första gången

En man, en son, en katt och så lilla jag <3

Stort och lite läskigt

Publicerad 2014-12-27 10:24:37 i Allmänt,

Jag kommer avsluta mitt konto på Facebook. Kenny beslutade sig för att göra det vilket var det jag behövde. Jag har tänkt på det flera gånger tidigare men inte vågat. Men nu tar jag steget. 

Bloggen kommer finnas kvar och även min instagram. Bloggen kommer troligen få sig ett lyft. 

Det är lite skrämmande, gå tillbaka till livet innan Facebook. Vad gjorde jag då men den tid jag idag ger Facebook. Vi får se helt enkelt 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Jag är Elin, 23år. Bor norr om Stockholm med min sambo och vår sån som blir 2 i september. Här kan ni läsa lite om vår vardag och hur den ser ut, små tips om olika saker.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela