Mamma för första gången

En man, en son, en katt och så lilla jag <3

Yes!

Publicerad 2014-12-14 21:12:42 i Allmänt,

Nu under kvällen har jag hjälp min mamma med 2 av hennes julklappar. Dels installerat och ordnat med hennes nya telefon (min gamla) så den fungerar som den ska. Jag har även hjälpt henne installera hennes nya box till tv:n. Vi försökte igår men alla kanaler fungerade inte och det var väldigt hackigt men efter en ny antennförstärkare installerats  och lite installationer i boxen ändrats fungerar ALLT. Phew...

Är nöjd att allt fungerar och ska nu nöjt krypa upp i soffan och se på serier :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Jag är Elin, 23år. Bor norr om Stockholm med min sambo och vår sån som blir 2 i september. Här kan ni läsa lite om vår vardag och hur den ser ut, små tips om olika saker.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela