Mamma för första gången

En man, en son, en katt och så lilla jag <3

Bredband

Publicerad 2014-02-09 12:31:55 i Allmänt,

Bredbandet är inte överflyttat fast vi ringde i december samt i januari för att kontroller att det skulle vara flyttat till nya lägenheten och det skulle inte vara några problem. Men nej nej. Inget internet. 

Snart åker Kenny så han gör vad han kan för att jag ska kunna ha tillgång till internet när han är borta. Har lite via telefonen men jag behöver det vid min dator. Tycker lite synd om bredband2 som får ett samtal från honom. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Jag är Elin, 23år. Bor norr om Stockholm med min sambo och vår sån som blir 2 i september. Här kan ni läsa lite om vår vardag och hur den ser ut, små tips om olika saker.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela