Mamma för första gången

En man, en son, en katt och så lilla jag <3

Min bok

Publicerad 2014-02-26 14:06:27 i Allmänt,

Sen v.8 när jag var gravid har jag skrivit i en bok samt klistrat in bilder på mig. När Loke föddes böev bilderna på honom och jag fortsätter uppdatera då och då. Lite av en scrapbook med minnen.en nu börjar jag närma mig de sista sidorna och besluta om jag ska fortsätta eller om jag ska sluta. Har tonvis med bilder på mobilen och datorn men jag gillar tanken på album. Kunna se bilderna och bläddra i en bok istället för att öppna en mapp i datorn. 

Skulle något hända med datorn försvinner alla bilder. Visst kan man spara dem på en extern hårddisk men album är fortfarande min favorit. 
Jag tror jag kommer fortsätta men jag vet inte. Har några sidor till att fundera på :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Jag är Elin, 23år. Bor norr om Stockholm med min sambo och vår sån som blir 2 i september. Här kan ni läsa lite om vår vardag och hur den ser ut, små tips om olika saker.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela