Mamma för första gången

En man, en son, en katt och så lilla jag <3

Min lilla skrutt

Publicerad 2014-02-28 10:48:25 i Allmänt,

Även om jag är tröttare än tröttast och helst vill krypa ner i sängen och sova längre så är det värt det. För bakre leende och läte Loke för smälter jag och tröttheten, frustrationen och irritationen försvinner. 

Han kan vara världens solstråle och busunge men även den mest irriterande lilla varelse på denna jord. Men jag älskar honom allt jag kan och det är underbart att se honom växa upp <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Jag är Elin, 23år. Bor norr om Stockholm med min sambo och vår sån som blir 2 i september. Här kan ni läsa lite om vår vardag och hur den ser ut, små tips om olika saker.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela