Mamma för första gången

En man, en son, en katt och så lilla jag <3

Pågående natt 6

Publicerad 2014-02-23 03:31:13 i Allmänt,

Loke somnade vid 20 snåret vilket gick lika enkelt som vanligt. Kenny och jag kom i säng runt 1 efter spelkvällen och kände att de timmar sömn vi kunde få vore bra. Klockan är nu ca 03.30 och jag sitter på soffan med Loke i min famn tack vare en mardröm. Kenny hann säga "kan du ta honom för jag är så trött och behöver sova?" precis innan mig, därav sitter jag på soffan men Loke i famnen samt nyper mig i benen för att hålla mig vaken. Har sen allra första början varit bestämd med att jag aldrig tänker sova om jag håller i Loke.


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Jag är Elin, 23år. Bor norr om Stockholm med min sambo och vår sån som blir 2 i september. Här kan ni läsa lite om vår vardag och hur den ser ut, små tips om olika saker.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela