Mamma för första gången

En man, en son, en katt och så lilla jag <3

Skruv?plugg?

Publicerad 2014-02-03 14:35:32 i Allmänt,

Började dagen med en promenad med M och plutten J :) var otroligt härligt och en bra start :) 

Sen efter en lekstund hemma och lite mat begav vi oss till Bauhaus. Då vi behöver lampkrokar och då de andra jobbar så skickar de mig att handla, mig! Jag som kan extremt mycket om verktyg och så xD 

Men med lite hjälp av den trevliga personalen så fick jag tag i krokar :) sen om de inte duger så får de och åka till bauhaus :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Jag är Elin, 23år. Bor norr om Stockholm med min sambo och vår sån som blir 2 i september. Här kan ni läsa lite om vår vardag och hur den ser ut, små tips om olika saker.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela