Mamma för första gången

En man, en son, en katt och så lilla jag <3

Smart mat

Publicerad 2014-02-23 12:03:50 i Allmänt,

Jag har svårt att finna tiden till att laga mat till mig om det bara är jag hemma så nu när Kenny är borta en vecka ser vi till att det finns så gott som färdig mat hemma :)

Till exempel så finns köttfärssås kvar från igår och allt jag behöver göra är att koka lite pasta till, vi äter revbensspjäll till lunch och de som blir över blir en annan måltid :) allt för att underlätta vardagen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Jag är Elin, 23år. Bor norr om Stockholm med min sambo och vår sån som blir 2 i september. Här kan ni läsa lite om vår vardag och hur den ser ut, små tips om olika saker.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela