Mamma för första gången

En man, en son, en katt och så lilla jag <3

Vilken dag

Publicerad 2014-02-27 15:50:03 i Allmänt,

Vi var på öppna förskolan i nästan två timmar idag. Mycket busande och sjungande samt en tupplur på 15min för Lokes del :)

Sen åkte vi till Jakobsberg och gick runt :) jag gick in på Apoteket och köpte ett graviditetstest då min mens borde kommit i söndags men jag har inte sett röken av den. Jag vet att jag missade ett p-piller förra månaden så nu har man gått och varit nervös för om jag är gravid eller inte och vad det nu skulle innebära. Behålla eller inte. Men som tur är behöver jag inte ta det beslutet för när jag kom hem och tänkte kissa på stickan sa mensen hej. Så ingen bebis i magen :) 

Jag kan inte tänka mig att jag skulle göra abort och i dagsläget skulle inte jag och Kenny klara av ett barn till. Vi älskar vår Loke och han är precis vad vi behöver just nu. Kanske blir ett syskon i framtiden men inte inom 9 månader. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Jag är Elin, 23år. Bor norr om Stockholm med min sambo och vår sån som blir 2 i september. Här kan ni läsa lite om vår vardag och hur den ser ut, små tips om olika saker.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela