Mamma för första gången

En man, en son, en katt och så lilla jag <3

Hemma från BVC

Publicerad 2014-01-13 13:48:39 i Allmänt,

Stora killen väger nu 7770g och är 62cm lång :) lite för tung och lite för kort än medel enligt BVC men för mig är han alldeles perfekt. Han är inte överviktig och inte underviktig utan alldeles lagom. Tänderna kunde hon se men hon tyckte inte de tryckte ut genom tandköttet riktigt än men snart :)

Han mår bra i alla fall :) glad och hungrig liten filur :) idag ska vi låta Kenny sova inför hans jobb och vi ska kanske leka lite circus :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Jag är Elin, 23år. Bor norr om Stockholm med min sambo och vår sån som blir 2 i september. Här kan ni läsa lite om vår vardag och hur den ser ut, små tips om olika saker.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela