Mamma för första gången

En man, en son, en katt och så lilla jag <3

Ny morgon nytt år

Publicerad 2014-01-01 11:03:48 i Allmänt,

Då har man vaknat första januari 2014. Tänker jag springa till gymmet och tokträna? Hell no! Visst jag vill bli av med de 5 kilon som hänger kvar efter graviditeten men det behovet jag inte gå på gym för. Har inte tiden att gå på gym heller i min vardag. Men raska promenader med vagnen, dammsugning och lite annan smått och gott så går det nog. Jag har inte riktat fokus på träningen efter graviditeten för jag ger min kropp tid att läka och sen så är Loke bättre fokus ;)

Just nu så sover Kenny och Loke vilar lite han med. Idag tänkte jag packa ner allt julpynt så att vi sedan ska kunna börja flyttpacka :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Jag är Elin, 23år. Bor norr om Stockholm med min sambo och vår sån som blir 2 i september. Här kan ni läsa lite om vår vardag och hur den ser ut, små tips om olika saker.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela