Mamma för första gången

En man, en son, en katt och så lilla jag <3

Pyssel

Publicerad 2014-01-07 23:57:47 i Allmänt,

Fick ett sett sär jag kan gjuta hand/fotavtryck i julklapp och i detta kit medföljer 3 ramar och färg så man kan måla själv. Jag är nöjd med resultatet och sen om det ser ut som skräp rör mig inte i ryggen för jag är nöjd med min insats :D

En blå ram med vita ojämna streck. Ett lok med 2 vagnar och en vintersol med ett L för Loke <3 nu ska den torka så fortsätter vi imorgon med avgjutning av en fossing :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Jag är Elin, 23år. Bor norr om Stockholm med min sambo och vår sån som blir 2 i september. Här kan ni läsa lite om vår vardag och hur den ser ut, små tips om olika saker.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela