Mamma för första gången

En man, en son, en katt och så lilla jag <3

Sömnlös

Publicerad 2014-01-20 09:41:09 i Allmänt,

Loke somnade igår vid 23 och allt är frid och fröjd. Jag somnade vid 5. 

Var helt omöjligt att somna, vred och vände på mig, slötittade på en film på paddan försökte med allt. Var så sjukt trött men kunde inte somna. Så när jag väl somnade var det underbart men sen vid 6 vaknade Loke. Snoozade honom av och till fram till 8 sen ville han upp. Kul.

Kenny har kommit hem och han ville vakna vid 1. 5 långa timmar kvar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Jag är Elin, 23år. Bor norr om Stockholm med min sambo och vår sån som blir 2 i september. Här kan ni läsa lite om vår vardag och hur den ser ut, små tips om olika saker.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela