Mamma för första gången

En man, en son, en katt och så lilla jag <3

Suck. Varning för gnäll

Publicerad 2014-01-05 13:04:34 i Allmänt,

Är på dåligt humör idag :(

Varning för gnäll.

Kvällen igår blev inte som jag tänkt. Jag hade tänkt se film och Loke skulle sova i soffan bredvid mig. Men det hände inte.

Kenny tog en kvällslur innan jobbet och Loke sov i soffan. Kennys klocka ringer och Loke vaknar. Lyfter upp honom och han börjar somna om som vanligt. Kenny går upp och gör sig iordning. Kennys klocka ringer en gång till = Loke klarvaken. Kenny åker till jobbet och Loke börjar skrika av trötthet. Han hade alvedon i kroppen för tänderna. Loke skriker i över en timme och jag gör allt i min makt för att lugna ner honom. Loke slår till mig på nosen så jag får näsblod :(

Loke somnar och jag har fått migrän. Är helt slut efter kvällen och är fortfarande trött sen kvällen innan då Loke hade ont pga sina tänder. Filmen jag ville se har Kenny glömt föra över så det var inte kul. Går och lägger mig, Loke vaknar, somnar om, vaknar sen vid halv 6. Jag längtar tills tisdag när Kenny är hemma. Jag är så trött just nu. Jag vill bara sova en liten stund, men kan inte slappna av. Ligger på helspänn och lyssnar på Loke. Det är ju egentligen bra men ändå inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Jag är Elin, 23år. Bor norr om Stockholm med min sambo och vår sån som blir 2 i september. Här kan ni läsa lite om vår vardag och hur den ser ut, små tips om olika saker.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela