Mamma för första gången

En man, en son, en katt och så lilla jag <3

T o r s d a g

Publicerad 2014-01-16 13:03:00 i Allmänt,

Började dagen med en sovmorgon :) Välbehövligt och uppskattat. Efter en frukost tillsammans och se inspelningen av Tunnelbanan så gick Kenny och la sig en stund. Loke åt lunch och under tiden som han sedan lekt kunde jag passa på att träna lite. Har ett mål med att gå ner 5kg iår. Vågen sa att jag gått upp lite och då får jag börja rör mig lite mer :) Så ett 45min träningspass följt av en underbar dusch gjorde susen och humöret är på topp. Kommer ta en långpromenad med vagnen i eftermiddag och sedan vila, tänker inte överanstränga mig här inte. Vet att man inte tappar 5kg bara sådär utan det får ta den tid det krävs, så länge jag mår bra och är nöjd med mig själv så är allt toppen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Jag är Elin, 23år. Bor norr om Stockholm med min sambo och vår sån som blir 2 i september. Här kan ni läsa lite om vår vardag och hur den ser ut, små tips om olika saker.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela