Mamma för första gången

En man, en son, en katt och så lilla jag <3

Åska

Publicerad 2014-07-30 13:14:11 i Allmänt,

Åskan dundrar på och min rädsla växer. Är inte riktigt bekväm med åska. Loke leker som tur är i sitt rum så han slipper se mig bita ihop av rädsla. För hans skull försöker jag vara stark och inte vara rädd men det är skitsvårt. Så tack älskade barn för att du leker själv en stund. 



Ute när det bara regnade. Så fort åskan kom stack vi in.


Tänkte försöka ha en picknick inomhus så jag får tänka på annat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Jag är Elin, 23år. Bor norr om Stockholm med min sambo och vår sån som blir 2 i september. Här kan ni läsa lite om vår vardag och hur den ser ut, små tips om olika saker.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela