Mamma för första gången

En man, en son, en katt och så lilla jag <3

Bra dag

Publicerad 2014-07-05 18:01:45 i Allmänt,

En liten lugn stund i huset så jag passar på att blogga lite.

Loke hade så kul på kalaset :) busar med andra barn, träffat många vuxna och ätit en kaka eller två. Vi stannade i lite över 2 timmar och sen träffade vi Kenny. Vi satte oss på uteserveringen och beställde in en varsin dryck.

Loke som aktiverats ordentligt på kalaset var ännu mer slut när vi kom hem. Men han fick vara vaken en stund till och sen var det helt plötsligt läggdags :)

Så nu ska vi bara ta det lungt 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Jag är Elin, 23år. Bor norr om Stockholm med min sambo och vår sån som blir 2 i september. Här kan ni läsa lite om vår vardag och hur den ser ut, små tips om olika saker.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela