Mamma för första gången

En man, en son, en katt och så lilla jag <3

En härlig sommarkväll

Publicerad 2014-07-17 20:28:43 i Allmänt,

Fasen så härligt vi har haft det ikväll. Underbart väder, härligt sällskap, bus i poolen, grillning och mycket mer :) jag badade inte denna gång och det visade sig vara ganska bra då Loke ville i och ur hela tiden :)






Loke badade även han i poolen och när han tröttnade så gick han och jag ner till gräset och busade på en filt. Det fanns en Nalle Phu leksak som genast blev poppis :)





Även badringar är roliga att leka med :)


Loke somnade i bilen påväg hem och har precis somnat i sin säng. En underbar kväll som jag sent kommer glömma :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Jag är Elin, 23år. Bor norr om Stockholm med min sambo och vår sån som blir 2 i september. Här kan ni läsa lite om vår vardag och hur den ser ut, små tips om olika saker.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela