Mamma för första gången

En man, en son, en katt och så lilla jag <3

Fin söndag

Publicerad 2014-07-13 17:41:40 i Allmänt,

Trevlig söndag på er alla, har haft fullt upp så jag har inte hunnit blogga :)

Imorse gick jag upp med Loke och sen dess har det varit full rulle. Bus och lek och sen stötte vi på Lokes farmor när vi var ute och inhandlade lite inför grillningen ikväll. Blev en spontan lunch vilket var väldigt trevligt :)

Sen har det lekts ute som inne här hemma och nu har grabbarna kommit över och grillen är igång :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Jag är Elin, 23år. Bor norr om Stockholm med min sambo och vår sån som blir 2 i september. Här kan ni läsa lite om vår vardag och hur den ser ut, små tips om olika saker.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela