Mamma för första gången

En man, en son, en katt och så lilla jag <3

I am the champion!

Publicerad 2014-07-12 19:52:03 i Allmänt,

Hurra hurra för mig!

Minns ni att jag var med Kenny och Hjalle på att tippa vm och vinnaren skulle få en flaska dryck. Om ni inte gör det så har jag i alla fall gjort det. Från första matchen har jag varit i ledning och även om det är 2 matcher kvar kan de inte gå om mig och jag är segrare. 

Jag kan ytterst lite om fotboll och då känns det extra bra att slå killarna som är "experter" på fotbollen :D

Hipp hipp hurra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Jag är Elin, 23år. Bor norr om Stockholm med min sambo och vår sån som blir 2 i september. Här kan ni läsa lite om vår vardag och hur den ser ut, små tips om olika saker.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela