Mamma för första gången

En man, en son, en katt och så lilla jag <3

Jösses

Publicerad 2014-07-16 18:19:59 i Allmänt,

Äntligen lite lugn och ro (för stunden).
Har inte vart en lugn stund denna eftermiddag. Loke har grävt i kattlådan vilket ledde till ett bad, han har sprungit överallt i sin stol, klättrat på staketet ute på altanen, gnagt på allting i som väg men det allra viktigaste är att han har haft roligt. Jag må ha ogillat en del av hans idéer men han lär sig genom att utforska och få lite skit under naglarna. 

Så nu när Loke ätit sin välling och sover i sin säng är det skönt att kunna sitta ner och vila huvudet lite. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Jag är Elin, 23år. Bor norr om Stockholm med min sambo och vår sån som blir 2 i september. Här kan ni läsa lite om vår vardag och hur den ser ut, små tips om olika saker.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela