Mamma för första gången

En man, en son, en katt och så lilla jag <3

Lilla blå

Publicerad 2014-07-20 10:39:43 i Allmänt,

Idag blev det sovmorgon till kvart i åtta och det var så underbart. Kenny fick snarka en stund extra så fixade jag frukost till Loke :)

Han vill så mycket men kroppen hänger inte med vilket resulterar i många blåmärken. Att försöka hejda honom är meningslöst, han SKA bara framåt och det bums. Så igår slog hjärtat i huvudet i bordsbenet och nu är det ett stort märke i pannan. Suck.


Märke 1 och 2

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Jag är Elin, 23år. Bor norr om Stockholm med min sambo och vår sån som blir 2 i september. Här kan ni läsa lite om vår vardag och hur den ser ut, små tips om olika saker.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela