Mamma för första gången

En man, en son, en katt och så lilla jag <3

Ont i hjärtat

Publicerad 2014-07-06 09:34:20 i Allmänt,

Loke vilade i vagnen men när han vaknade så började han inte prata som vanligt. Lille herr nyfiken satte sig upp i vagnen och lutade sig långt fram för att sedan trilla ut på golvet. En duns och en ledsen Loke hördes på långa vägar. Fick så ont i mammahjärtat, tänk om han skadat sig allvarligt?! Men efter lite mys var han sitt glada jag igen oh det verkar inte ha gått någon nöd på honom. Men orolig blir man. Tänk om han gör det igen?



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Jag är Elin, 23år. Bor norr om Stockholm med min sambo och vår sån som blir 2 i september. Här kan ni läsa lite om vår vardag och hur den ser ut, små tips om olika saker.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela