Mamma för första gången

En man, en son, en katt och så lilla jag <3

Varmt och skönt

Publicerad 2014-07-09 18:02:34 i Allmänt,

Det är kväll och över 26grader på altanen. Vi har precis kommit hem från lekparken. Loke och jag satte oss i en nätgunga och Kenny fick ge oss fart :)

Det börjar bli läggdags för vår lille prins och det är så varmt att han får sova i bara blöjan inatt :)


Jag är rätt så hungrig men det är så varmt. Kenny föreslog kräm. Får se vad det blir.

Just nu tänker jag bara vila benen :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Jag är Elin, 23år. Bor norr om Stockholm med min sambo och vår sån som blir 2 i september. Här kan ni läsa lite om vår vardag och hur den ser ut, små tips om olika saker.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela