Mamma för första gången

En man, en son, en katt och så lilla jag <3

Fortfarande feber

Publicerad 2014-06-10 07:04:42 i Allmänt,

Loke har fortfarande hög feber. 38,9 grader imorse innan alvedon. Natten har gått bra då vi gav Loke lite alvedon innan vi gick och la oss. Det var ett riskfyllt uppdrag då han kunde vakna men han tog alvedonen och somnade om.


Vi har även börjat med att istället för att ta Loke till vår säng på morgonen lägger vi honom i vagnen så somnar han om där. Han sover bättre och vi sover bättre. Ligger han i sängen med oss vägrar han sova och ska snurra, slåss, nypas och sparkas. Det är väldigt jobbigt vid 5 på morgonen så att han somnar om i vagnen är underbart :)

Nu ska min febriga lilla kille få leka med sina leksaker :) vid 9 kommer målaren och tapetserar :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Jag är Elin, 23år. Bor norr om Stockholm med min sambo och vår sån som blir 2 i september. Här kan ni läsa lite om vår vardag och hur den ser ut, små tips om olika saker.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela