Mamma för första gången

En man, en son, en katt och så lilla jag <3

Glimt av hallen

Publicerad 2014-06-13 20:29:23 i Allmänt,

Idag satte vi upp tavlor och väggprydnader som defentivt behövdes. Jag tänkte visa en glimt ifrån vad som sitter i hallen. Våra ödlor, vi har två i metall som har hamnat i hallen och 2 i trä som befinner sig i köket. Kan visa de som är i köket en annan dag :)


Lite suddig bild men det var lite svårt att ta bilden när Loke ville ta bilden :) men där hänger de nu. Tidigare hängde de i vardagsrummet men de var inte rätt. Nu känns det mycket bättre :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Jag är Elin, 23år. Bor norr om Stockholm med min sambo och vår sån som blir 2 i september. Här kan ni läsa lite om vår vardag och hur den ser ut, små tips om olika saker.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela