Mamma för första gången

En man, en son, en katt och så lilla jag <3

Vilken dag

Publicerad 2014-06-08 18:36:14 i Allmänt,

Loke har varit gnällig större delen av dagen. En sån dag helt enkelt. 

Men vi har lyckats cykla 1 mil lite drygt, Kenny var snabbare än jag men han har inte en Loke på pakethållaren ;) 

Väl hemma vilade vi alla och sedan gav sig Kenny ut på en runda discgolf och jag på en promenad. Då vi skulle ha anka till middag stod jag några timmar och gjorde en granatäppelsås. Det blev grymt gott, eller kvack gott då det var en anka :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Jag är Elin, 23år. Bor norr om Stockholm med min sambo och vår sån som blir 2 i september. Här kan ni läsa lite om vår vardag och hur den ser ut, små tips om olika saker.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela