Mamma för första gången

En man, en son, en katt och så lilla jag <3

En långsam bra start

Publicerad 2014-03-12 07:19:40 i Allmänt,

Loke vaknade vid 7. Jag går upp och tänder hans taklampa. Medan han nöjt ligger och jollrar passar jag på att uppsöka badrummet. Nu börjar Loke bli trött på att ligga i sin säng och vill upp. Så upp kommer han och han får en ny blöja :) jag sätter igång lite podcasts eller något på radio och gör gröt. Sen äter Loke gröt, vi lyssnar på radio och har en mysig långsam start på dagen. Ingen stress, inga måsten bara frukost.

God morgon

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Jag är Elin, 23år. Bor norr om Stockholm med min sambo och vår sån som blir 2 i september. Här kan ni läsa lite om vår vardag och hur den ser ut, små tips om olika saker.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela