Mamma för första gången

En man, en son, en katt och så lilla jag <3

Fas

Publicerad 2014-03-09 11:07:23 i Allmänt,

Nu är det vår och kenny är ute och kör frisbeegolf :) Loke kommer snart kunna följa med men just idag var han lite trött och väldigt mammig. 

Pappa kom över med lite smör (udda jag vet men en klar fördel då han jobbar på arla) och han höll Loke en stund. Medan jag la smöret i frysen så började sirenen. Loke var inte nöjd. Men när han såg mig igen var det lite bättre ;) 

Är en sån fas som är på g helt enkelt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Jag är Elin, 23år. Bor norr om Stockholm med min sambo och vår sån som blir 2 i september. Här kan ni läsa lite om vår vardag och hur den ser ut, små tips om olika saker.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela