Mamma för första gången

En man, en son, en katt och så lilla jag <3

Förskola

Publicerad 2014-03-14 15:07:08 i Allmänt,

Loke har fått plats på förskolan dom ligger utanför oss :) vi har såklart tackat ja och imorse ringde förskolechefen för att fråga om vi vill komma på föräldrafika nästa fredag då de informerar om förskolan och man får titta runt lite. Jag vet inte så mycket om förskolan men jag vet att det är sällan barn är sjuka där och de verkar ha roligt. Så jag tror Loke kommer gilla det där. I höst börjar inskolningen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Jag är Elin, 23år. Bor norr om Stockholm med min sambo och vår sån som blir 2 i september. Här kan ni läsa lite om vår vardag och hur den ser ut, små tips om olika saker.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela