Mamma för första gången

En man, en son, en katt och så lilla jag <3

I drömmarnas värld

Publicerad 2014-03-08 12:53:42 i Allmänt,

Ibland drömmer jag de mest underliga drömmar. Jag har åkt vattenskidor bakom ett tåg som kör baklänges, varit en panda på zoo som lagat sushi, varit med i gamla svartvita filmer och mycket mycket mer :)

Men inatt så hade ännu en konstig dröm. Min bror Hjalle var inte hemma och vi bjöd över min pappa att spela TP. Vi spelar aldrig TP annars för Hjalle är så sjukt bra på det och vinner alltid. Så i drömmen ser jag hur Hjalle börjar gråta floder för att vi spelar bara för att han inte kan vara med, Kenny blir kallad dålig kompis och allting eskalerar. 
Vet inte riktigt vad drömmen ska betyda men konstig var den. 

Men det är skönt att ha sovit och ändå vart med om en massa äventyr :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Jag är Elin, 23år. Bor norr om Stockholm med min sambo och vår sån som blir 2 i september. Här kan ni läsa lite om vår vardag och hur den ser ut, små tips om olika saker.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela