Mamma för första gången

En man, en son, en katt och så lilla jag <3

Knappt levande

Publicerad 2014-03-06 07:13:51 i Allmänt,

Loke fick en mardröm vid 4 och sen var det bara att försöka somna om på soffan. Det händer att vi sover i stora sängen men just vid mardrömmar när han inte kan somna om så väljer vi soffan. Sen blev det några timmars försök till att sova som inte gick så bra. 
Vid 6 gav jag upp och vi började dagen. Är dödstrött men imorgon kommer Kenny hem. 

Hade tänkt gå till öppna förskolan idag men planerna ändrades och vi åker in till stan och lunchar med Maria och Jamey.




 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Jag är Elin, 23år. Bor norr om Stockholm med min sambo och vår sån som blir 2 i september. Här kan ni läsa lite om vår vardag och hur den ser ut, små tips om olika saker.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela