Mamma för första gången

En man, en son, en katt och så lilla jag <3

Lite igår lite idag

Publicerad 2014-03-10 08:30:16 i Allmänt,

Igår hade vi spelkväll (ja vi gillar spel) och då jag hade så dåligt samvete efter min knasiga dröm spelade vi TP :)
Jag ledde en bra bit in i spelet sen gick Kenny och Hjalle om för att Kenny slutligen skulle ta hem segern :)
Efter TP blev det käk och lite andra spel.


Idag vaknade Loke vid 8. Helt underbart och jag fick en smärte chock att klockan var så "sent". Kenny sover vidare och det kan han behöva då han ska till tandläkaren imorgon :)
Ska försöka ge oss ut på promenad till Jula och köpa en fläkt till mil dator :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Jag är Elin, 23år. Bor norr om Stockholm med min sambo och vår sån som blir 2 i september. Här kan ni läsa lite om vår vardag och hur den ser ut, små tips om olika saker.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela