Mamma för första gången

En man, en son, en katt och så lilla jag <3

Men snälla.

Publicerad 2014-03-04 16:10:59 i Allmänt,

Vad vill du älskade unge. 
Inte hungrig, vill inte leka, har precis sovit i en timme, har en ny torr och ren blöja så allt borde vara tipp topp. Men ändå är Loke gnällig som tusan :( 

Vet inte om det är en tand eller om han bara har en dålig dag. Får ta en tur med vagnen för att se om han blir gladare eller om jag kommer på vad mer jag kan försöka med. 

Trött mamma som vill att bebis ska bli glad. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Jag är Elin, 23år. Bor norr om Stockholm med min sambo och vår sån som blir 2 i september. Här kan ni läsa lite om vår vardag och hur den ser ut, små tips om olika saker.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela