Mamma för första gången

En man, en son, en katt och så lilla jag <3

Söndag morgon <3

Publicerad 2014-03-02 09:37:02 i Allmänt,

Började dagen med en sovmorgon. Att få sova ut till 8 var helt underbart <3

Även om klockan bara var 8 vaknade jag helt utvilad och på gott humör. Efter frukosten gjorde både jag och Kenny garderobsrensning. Alla plagg som är för små, som borde slängts för länge sen och plagg vi aldrig bär åker ut. Så nu är det ganska tomt i garderoben men sommaren är på väg och då kan man fylla på den igen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Jag är Elin, 23år. Bor norr om Stockholm med min sambo och vår sån som blir 2 i september. Här kan ni läsa lite om vår vardag och hur den ser ut, små tips om olika saker.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela